reklama

Kríza

Je čas finančnej krízy a u mňa je to čas vlastnej krízy. Tá finančná ma teraz napočudovanie zaujíma oveľa menej… nie som finančný maklér, ktorý mi volá trikrát a viac za deň a neodbytne otravuje aj po vyhrážke, že keď mi zavolá ešte raz, tak to už NAOZAJ nahlásim na polícii ako obťažovanie…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Skrátka mu to nevadí a mňa len mrzí, že občas nie som aj ja “bezchrbťák”. Povedala by som napríklad lekárke:” No, ale mňa nezaujíma, že máte naobjednávané babky až do konca decembra, mne je skutočne zle! Prídem zajtra o 10:00. Dovidenia!”. Bohužiaľ takto to ale neviem, tak rozmýšľam, že aj objednávka na január by možno nemusela byť najhoršia. Rozhodne však nepôjdem o pol piatej stepovať pred polikliniku v radoch presne vytvorených podľa špecializácie a odborníka, čakať kým okolo siedmej sestrička vyloží časenky, o ktoré sa treba takmer pobiť. Ešte by na mňa pozerali s blbými poznámkami typu: “Ná tá mladá jaká drzá!”. Lebo mladým nemôže byť zle. Ale to že robím asi tak 14hodín denne priemerne ich nezaujíma. Má my byť z čoho zle. Alebo by som sa napríklad predbehla v potravinách. Veď prečo nie? Keď ma mohla predbehnúť tá škatuľa, ktorá sa tvári, že ma vôbec nevidí, vytláča ma a je pri tom otočená niekam do neurčita? Keď som sa jej opýtala, či jej nevadí, že som tam stála skôr a v rade odvrkla: “Ja sa ponáhľam!” A to som ešte dnes nejedla a to je 14:25! O 14:45 už zasa učím a ešte musím zaplatiť, skočiť do auta a prejsť tak 5km, zaparkovať…ešteže vchod do firmy a príchod na tretie poschodie zaberie tak šesť minút – aspoň sendvič stíham. Nie je bohvieaký, ale lepší ako to nič od rána.Nie som nepriebojná ale empatická a to je asi môj najväčší problém. Empatický človek je totižto sem tam niečo ako rohožka - utrieš si nohy alebo ako servítka – utrieš si doň ústa a on sa pomaly ešte poďakuje. Lebo CHÁPE PREČO si to urobil! No ale toto už ma naozaj nebaví. Aj ja môžem mať zlý deň, ale nemusia to cítiť všetci okolo mňa. Aj ja môžem mať chuť nepozdraviť a zazerať, ale moji rodičia ma vychovali…tak pozdravím a usmejem sa. Aspoň trošku, v rámci možností aj nemožností. Veď nie som teľa. Inak predavačky by mali mať 30% výplaty asi aj za to, pretože pri vstupe do niektorých obchodov naozaj rozmýšľam za čo ich asi tak platia. Veď všetky so šéfom spať nemôžu…Niekedy a je to často sa mi ľudia zverujú a sťažujú. A mňa to skutočne zaujíma a skutočne sa im snažím pomôcť a vypočuť ich. Potom sa stane (asi tak päťkrát za rok), že ja potrebujem pomôcť. A zrazu zistím, že z tých tisíc ľudí mi zostalo len pár, tých mojich skalných, na ktorých občas ani ja nemám čas a snažím sa s nimi spojiť cez prestávky medzi učením a učením sa a rôznymi domácimi a inými prácami vykonávanými výhradne priebežne. Tým ostatným sa nechce. Tí ostatní nemajú čas. Akoby som ho ja mala, keď ma potrebujú… No skrátka rozmýšľam, či sú moje hodnoty a očakávania od života správne. Keď si tak teraz čítam to, čo som napísala, myslím že sú. Len neviem, či sa hodia do takejto doby aká je teraz. Každý sa tlačí, predbieha a ja nemám chuť. Chcem byť len taká aká som. Nechcem platiť za prvé miesta, nechcem sa tlačiť niekde cez známych, neobliekam sa pre študentov – veď nejdem na prehliadku. Kto sa chce učiť, nepotrebuje vyvaľovať oči na "vymachlenú manekýnku". No je to chyba? A vo svete zúri svetová kríza, finančná kríza… a mňa trápi, že som nemala čas kúpiť niečo dobré, čo si dáme s manželom ako dezert po večeri!

Miroslava Kubeníková

Miroslava Kubeníková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

I am who I am from the Sun and people are not my measure... D.H.Lawrence Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu